İnsan varlığında ana kaynağı oluşturan güç manevi ruh sağlığı psikolojidir.
İnsan psikolojisi akıl ve ruh sağlığı bakımından tüm duyu
Kanallarına bağlı algıda uyarıcı ve dürtü yoluyla hareket ederek güdümleyici olan güdümlü bir varlıktır.
İnsan psikolojisi bu sebepten dolayıdır ki çok çeşitlilik güdüleme sağlayarak farklılık farkındalık alanlarına sahiptir.
Bu şudur insanlar duyusal algılarda akıl ve ruh sağlığında psikolojikman egoya tatmin duygularda nelere doyumsallık veya nelere açlık hislerini güdümlü egosansal sağlayarak duyarsa o yönde eylem sağlamaktadır.
Tamam, insan varlığında bireysellik içinde gelişen kişisel bir durumdur.
Bireyin tamamen kişisel ihtiyaçları doğrultusunda algıda olgu veren iç güdüsel içsel ego tatmini psikolojik akıl ve ruh sağlığı yönlenmesidir.
Herkesin ihtiyacıları ve duyusal algıları veya egosu kesinlikle aynı değildir.
Akıl ve ruh sağlığıda öyledir.
Farklılık farkındalık olgusu kişiden kişiye insandan insana değişir.
Gücü kimlerin nasıl algılayarak nerede aradığına bağlıdır.
İnsan gücü elde ettiği zaman onu akıl ve ruh sağlığında egosuna göre kullanır.
İhtiyaç hâsıl olurken algılar yön verir iç güdülemedeki coskunluk ile gelir lakin ego tatmini kontrolünde kalarak yönetilir.
İnsan akıl ve ruh sağlığı psikolojisi de bunu alır kendi kişisel ihtiyaçları ihtiyaçlar doğrultusunda egosansal durumuna göre yöneterek kullanır.
Gücü kullanırken veya kullandırırken
İnsandaki bulunan kişisel kimlik tanımları üzerinde durarak insan olma özellikleri ve niteliklerini taşıyan niteliklerin belirlenmesinde tanı koymak gerekmektedir.
Hayat içindeki yaşamda duruşu yani ruh sağlığı psikolojik sağlamlık burada en önemli unsurdur.
Kişisel gelişimi üzerinde kimlik tanımlarında insanın zayıf yönleri ile güçlü varlıksal yönlerini bilmekte fayda sağlayacaktır.
Kısacası güç odağı karakteris özelliklerin yanında kişisel yaşamlar yaşam hikâyeleri çok azda olsa özel hayatın bilinmesi gibi uhrevi unsurlar bazen hayat kurtarıcı olabilir.
İnsanı akıl ve ruhsal yönden psikolojikman insandan insana teslim ederken teslimiyette gücün kullanılmasını veya kullandırılmasını sağlar.
İşi ehline verirken bu tanrıların tanımlanarak tanı konulup tamamen öyle verilmesi her zaman insanlar arasında veya kişi sorumluluk alırken verirken güvenli bir yöntem saptaması yerinde olur.
İktidali yetişmek iktidali olmak yetişkin insan kavramı demektir ki bunu içindir ki insan hep tasavvufun içinde kalarak rapsal ve ruhsal daima maneviyat bağı ile şifalanmalıdır.
Rab rahman rahim
Rapsal ruhsal şifalanma insan varlığının temel güç odaklı değer kaynağıdır.
Hiç kesilmeyen manevi okyanustur.
Gücü ararken ve gücü verirken gücün temsilcisi veya temsili sistemi uhrevi ile ulvi unsurları bizlere en mutmain kaynaktır.